Skin Care (must have!): Bio Rejuv

Dah agak lama tak menulis pasal kecantikan ni. Ada banyak sebenarnya nak menulis pasal kecantikan ni, tapi kebizian n nak merangka bab mana satu yang nak cerita dulu. Ok, oleh kerana kecantikan asas bermula dari kulit, maka kita akan bercerita pasal skin care! Wowieee!

Ada sorang kawan saya kenalkan product ini kat saya. Memang susah nak jumpa sebab tak de jual kat kedai-kedai. Nak beli kena order. Memula dengar harganya macam bekira-kira juga nak membeli. Tapi bila dah pakai baru tau!

Sebab:

  • tahan lama maka lebih menjimatkan (bolah tahan sampai berbulan-bulan sebab saya pakai 2 kali sehari aje)
  • hanya perlukan basic (sabun dan pelembab) untuk kulit tak bermasalah
  • untuk yang memerlukan penjagaan rapi (macam bekerja tengah panas, tak cukup rahat, memerlukan spa sendiri di rumah) ada penjagaan lengkap macam dalam gambar kat bawah)

Apa yang pasti kenapa saya mempromosikan Bio Rejuv ini adalah sebab ia menggunakan bahan semulajadi. Bio Rejuv ini terdiri daripada hasil pengumpulan bahan semulajadi untuk mengimbangkan dan keharmonian pada kulit iaitu Moor dan Kolostrum. Moor itu adalah nutrisi yang terdapat lebih 700 herba dan tumbuhan yang termendap dalam tanah selama 3000 tahun. Ia juga dipanggil NANO.

Selain menggalakkan sel baru untuk membaik pulih kulit yang rosak, ia juga bertindak sebagai anti-penuaan. (boleh membantu selain mengamalkan petua-petua basic seperti mengamalkan air suam). Juga dapat mengurangkan tompok-tompok hitam (jeragat) pada kulit wajah. Kalau nak tau, kalau anda rajin memasak, elok-elok la jaga muka sebab wap2 kesan memasak tu leh menggalakkan penumbuhan jeragat kat muka. Oleh itu, nak cantik ni bukan setakat pandai masak je ye cik-cik sekalian, kena jaga kulit juga ok. Supaya seimbang semuanya!

Saya pun tak reti nak explain banyak, seeloknya anda baca sendiri dan hubungi sendiri pengedar yang satu-satunya saya kenal : http://misscikki.blogspot.com/2011/02/bio-rejuv.html

Anda boleh dropkan email or pm sendiri dengan cikki dan dia akan membantu anda terutamanya anda yang mempunyai kulit wajah sensitif. Selamat mencoba!

Comments

Popular Posts