Monday, March 14, 2011

Kek comel from bakal mak mertua (cute)

Sejak kami pegi keje sama-sama ni, memang saya tak penah lapar hehe... bakal mak mertua saya ni rajin masak and tukang makan je adalah saya dan adik-adik bubu... tu la bubu, sape soh kamu merantau jauh sangat hehe... kata mak nye, mak dia suka masak kalau ada orang yang habiskan. Orang kata rezeki jangan ditolak. Pagi2 dah dapat bekal kek2 comel ni. Lovely. Rasanya sedap macam gula hangus tu, yummy. Gebu n cute juga tau. Ni asalnya resepi dari apam, dimodifiedkan menjadi kek+apam, huhu kalau teror masak memang creative bab adjust2 resepi ni. Cayalah! Sib baik gambar ni sempat snap, tu pun dah ngap 1-2 baru teringat nak snap... sekarang dah licin huhu....

p/s: saat ini sangat rindukan sambal ikan mak yang sangat kecintaan! -nangis-

No comments:

Post a Comment