Saya Sangat Rindukan Kamu

awak tau apa dah jadi kat saya time sekarang?
  • saya kuar masuk bilik awak sebab rindu melampau
  • saya asyik edit gambar awak sebab rindu melampau
  • saya tak rasa lapar sebab rindu melampau
  • saya drive kat DUKE sebab rindu melampau (awak tau nape sy drive kat DUKE) =p
  • saya pegi kat tempat-tempat yang kita selalu pegi sebab saya rindu melampau
  • saya asyik tengok nset 5 minit sekali sebab rindu melampau
  • lakukan rutin harian tanpa rasa excited melalui hari2 yang bosan
  • hari-hari tengok calendar supaya cepat sampai tarikh awak balik
  • setiap hari rasa tak de berita yang menarik pun
  • rasa bosan sebab tak de orang nak bebel pasal kelab, union, hr, politics (dah tak de orang nak berdebat dengan saya)

incik bubu, i miss u so much! cepat le balik!!!!



Comments

Popular Posts