Sunday, April 24, 2011

Adib oh Adib...

Orang kata melentur buluh biar lah dari rebungnya... harap anak buah saya yang sorang ni akan jadi seorang yang berilmu tinggi dan memiliki keperibadian yang mulia. Sama seperti namanya. Amin.


Gambar ni mama Adib yang snap, time ni adib belajar solat sebab dia selalu tengok abah dia solat. Pakai kopiah n kain pelekat abah lagi... huhu...

Sejuk aje mata tengok gambar adib ni, siap jari telunjuk tu pun ikut abah nye... ni betul-betul belajar ni, belasah je la kan adib, hujung sejadah pun belasah la jugak! =P

4 comments:

  1. @cik fza & cikki... adib ni comel n nakal jugak! =P

    ReplyDelete
  2. ...huhu...manade org smyg ujung sejadah...hehe...chomelzz...

    ReplyDelete