out of mood

tersangat lama la tak mengupdate blog ni... semua ni gara-gara hidup huru hara di alam maya ni...
  1. rumah renovate dah almost 2 weeks
  2. time rumah renovate pulak aku sakit sampai ke putrajaya aku lepak sbb mc
  3. lapar and hari-hari kena beli makanan kat kedai sebab dapur langsung tak leh pakai, nak buat kitchen cabinet pun 2 minggu ke?
  4. balik rumah berdebu, maka kena sapu siap mop lantai baru boleh tdo bahana renovation
  5. nak beli kain langsir masih lagi tak terbeli sebab tak de org yang mampu nak angkat kain langsir sepanjang 45 meter!
  6. si Ma*** jahanan tu complain pasal attitude padahal silap sendiri... bila sedar diri senyap buat2 tak de apa yang berlaku... dasar!
  7. gaji lambat gara2 tukar agen! korang nye masalah aku gak yang kena! attitude la sgt kan???
  8. asyik kena soal siasat mana pegi duit gaji i yang belambak tu... hey! umur 27 pun kena soal siasat lagi ke? suka hati la nak belanja mcm mana pon! nak control sangat tu kenapa?
  9. nak kena bertoleransi dengan banyak pihak sebab kes baju kawen aje... sape yang nak kawen ni? sape yang nak pakai?
  10. telephone tak henti2 berdering macam aku ni kebajikan masyarakat nak kena beramal kat semua orang... ya ampun, tolong la, selama ni aku tak de elok je, aku ada je nak suruh itu ini pulak.... aku pun ada hal juga, bungan nak mengadap ___ aje...(isi tempat kosong)
  11. tak free kat rumah sendiri selama 3 minggu merupakan penyumbang stress terbesar
  12. cant wait nak pindah! i need some space...and fresh air too
  13. tiba2 menjadi pendengar gossip cinta agung abad ini yang ntah dari mana datang tanpa diundang... memualkan...
  14. orang memberi komplain tanpa disuruh... tentang apa yang aku buat untuk diri sendiri... diri aku, aku punya suka la... nak complain kenapa? -ini kes baju lagi-... tak faham kenapa asal nama pengantin aje nak kena pakai kebaya indonesia, nak kena pakai berlapis2, nak kena pakai korset, nak kena pakai lace jarang segala, nak kena kain panjang labuh meleret? tak boleh ke pengantin pakai simple, sweet n elegant? tak boleh ke? please.... give me s.i.m.p.l.e!
  15. inai pulak.... inai pun jadi kes? please la... dah tau kan inai ukir2 tu haram... jangan memaksa aku pakai boleh? ko nak pakai, pakai la... aku tak kesah pun cantik ke, glamer ke, awan larat ke... aku tak nak, tak nak la... tak paham lagi?
demm.... banyak nye benda merosakkan mood di kala ini.... tolong lah... pulihkan keadaan seperti sedia kala!

Comments

Popular Posts