Monday, October 17, 2011

get well soon

Sepanjang minggu lepas memang menduga jiwa sebab perubahan jadual harian yang berbeza daripada biasa. Al kesah nya si kecik adib ni sakit... ye la bukan i yang jaga sepenunya tapi kesian juga tgk dia sakit cenggitu... kata doctor peparu nye tak kuat... cian adib, moga cepat sembuh ok, nanti dah besar esok kuat la paru2 adib tu... balik aje keje mesti i akan singgah pusrawi melawat si comel ni... tp kan sekali pegi hari tu, nenek adib pakaikan adib ngan baju pink! semua org kat situ panggil kakak... jenuh juga la i nak membetulkan keadaan... hey la kamu ni adib....
 i bg adib upah makan m&m hehe.... tak de la nakal sgt

 ni dia tgh main ngan kakak tu kat nursery... pink juga baju kakak pun

get well soon sayang!

No comments:

Post a Comment