Thank you so much...i love u!



*ini adalah entry touching-mouching dari cik ninie untuk chenta hatinya... sekian


Hari ni terlalu banyak perkara yang bepusing kat kepala ni... fikir macam macam itu dan ini, plan pun macam macam itu dan ini... tapi sekadar plan agak nya semua orang pun boleh... cuma satu benda aje yang kurang hari ni... belum sms my beloved bubu!... balik aje dari keje tadi singgah kejap rumah supplier, settlekan keje sampingan sy ni... and akhirnya bubu sms! yes... baru dapat luahkan segala masalah yang terbuku di hati ni dan dengan rasa kurang yakin saya ceritakan juga pasal backup plan yang tiba-tiba muncul dalam kepala ni tadi. Alhamdulillah bubu amat memahami dan menyokong sy sepenuhnya. Sangat terharu... sepanjang pekenalan kami, bubu never say 'no' to me... kalau dia tak bagi or berat hati, dia akan cakap dengan penuh hemah n toleransi... awak sangat menyenangkan hati saya bubu! Teringat pulak ayat yang tak pernah disangka keluar dari mulut mak last week...mak kata Allah telah temukan saya dengan bubu. Kata mak bubu sangat sayangkan saya, tak mudah merajuk dan sangat sabar dengan saya... tak sangka mak akan cakap macam tu! terharu lagi... kata mak lagi, itu yang terbaik buat saya! Trima kaseh mak! I love u!!!

Comments

Popular Posts