Dah Jumpa yang Di Cari

Setelah sekian lama mencari dan mengkaji maka terjumpa lah 2 model ini yang dirasakan amat sesuai untuk permulaan. Impian ni dah lama di simpan sebab mendahulukan banyak perkara yang lain... hampir2 dilupakan. Namun kalau dah minat mendalam masakan dapat dilupakan kan?... sesekali mesti akan terlintas...





Brother XL2630





Brother M3024D


* both image are from LSN website



Jenama brother ni memang berkualiti... bila di tanya pada mana2 tukang jahit, jenama yang biasa digunakan adalah Singer and Brother. Kenapa saya bekenan dengan model ni? Sebab pertama harus la harganya kena dengan poket saya ni. Kedua adalah disebabkan penerangan yang bagus dari LSN (tempat jual mesin jahit ni). Penerangan yang baik walaupun secara online. Saya memang target akan ke LSN Cheras untuk beli sebab semestinya kat sana nanti akan dapat penerangan dengan lebih lanjut n lebih faham sebab model ada kat depan mata. So far dari apa yang saya baca tadi, cara pembayaran yang LSN terima adalah melalui cash, cheque and credit card sahaja. Tiada servis installment. Its much better sebab by installment memang kita akan bayar lebih mahal dari harga sebenar tanpa kita sedari.




I hope i can hold my sewing machine soon... as soon as tomorrow... (day dreaming)... percaya lah mimpi ini akan jadi kenyataan!




p/s: nape nak beli mesin jahit ni pun kecoh mcm nak beli rumah? haizzz....



Comments

Popular Posts