Masih Lagi tentang Photog

Ok, masih lagi kesah gambar dan photographer nye... al-kesah nya photog yang i tempah tu lelaki... bukan tak terfikir tentang satu situasi itu... tapi sebab sangat suka kan karyanya, jadi aku amik juga dia hehe...settle satu hal.
Hal yang kedua ni, macam mana dia nak amik gambar aku time aku tengah makeup? Kan ke aku ni muslimah, kena tutup aurat...tp dalam hati nak le juga photog amik gambar aku tengah makeup... nak dapatkan suasana sebelum dan selepas majlis...
Maka dengan ini, i dah melantik adik kesayangan i menjadi photog terpaksa rela untuk merakam gambar disebalik tabir =), thanks bro! and guess what?... hasil nya sangat di luar jangkaan dengan hanya 1 hari diberi tunjuk ajar menggunakan my D90!

SEE...! unbelievable...
focus yang baik...
angle yang menarik...
moment!

thank u handsome piddin! Great job!

Comments

Popular Posts