my bz weekend (2)

Selesai sudah aktiviti sepetang di padang bola, bubu and me balik rumah (rumah lain2 ok) siap2 nak pegi jemputan walimatul urus pulak. Kali ni aku tak leh miss kenduri kawin sbb aku dah banyak kali ter miss kenduri kawin member2 (maaf ye kengkawan)...

Sebab jadual aku hari ni sangat padat so aku pilih pakai jubah aje...(biar betul?)... ha ah betul, aku pakai jubah aje n tudung se simple mungkin (main sarung aje). Plan aku sangat efficient kan?

Lupakan sekejap pasal baju aku tu, apa yang pasti keseronokan kali ni adalah bukan disebabkan jubah aku yang senang pakai tu, tapi lebih kepada gembira nya aku dapat jumpa kawan2 (lama tau tak jumpa). And congrats to Fyruz and Fyzan...selamat pengantin baru!!! (pengantin cantik giler)

Apa yang menarik tentang majlis perkahwinan sudah semestinya pegisian majlis. Sejujurnya aku rasa this wedding is almost perfect, dari segi masa, susun atur majlis, hiasan, tema, makanan, semuanya ringkas, kemas dan padat. (aku sgt teruja!)... here some photos sebagai kenangan di Majlis perkahwinan Fyruz and Fyzan di Dewan Perdana Felda, 6 FEBRUARY 2010.


ketibaan tetamu VIP

pelamin indah untuk mempelai


pasangan pengantin yang dirai


majlis akad nikah pengantin (di sebelah pagi)


pengantin n frens!


with a big smile on her face...
Tahniah buat Fyruz and Fizan! Semoga kekal sepanjang hayat,
selagi nyawa dikandung badan... Amin.





Comments

Popular Posts