my bz weekend (1)


Weekend ni kebiasaannya adalah hari yang dinanti-nanti oleh golongan org yang bekerja macam aku ni. Tapi lain pulak jadinya weekend aku hari tu. Boleh dikatakan hari yang tersangat menyesak kan nafas aku. Bermula dengan tournament bola (aku teman bubu aje) hehe... tp disebabkan aku teman dia, tepaksa jugak la aku sama2 bangun pagi seawal 6 o'clock! (cemerlang betul! hari keje pun tak mcm ni).

Bermula dengan tukang buka gate kat Stadium Raja Muda, Kg Baru (6.45am), seterunya setup brg2 kat meja urusetia dalam pukul 7.15(aku jaga wang tunai aje... klo hilang tu jgn laa cari aku)...and sorang sorang peserta masuk dalam stadium tu... nak tunggu sorang sorang tu masuk...hmmm (bila la game nak start ni...)


sebelum start kasi warm up dulu....



sebelum lawan posing dulu.... (my bubu yg baju merah tu)



posing lagi...dey! bila mau start da?

team bola jaring tgh lunch

team yang sanggup bepanas sampai petang...huhu semangat!

begitu lah ceritanya sepetang di padang bola. Bawah ni gambar2 rasmi dari urusetia sukan. Credit to encik Hafiz Ibrahim atas sumbangan gambar.

bergambar bersama VIP Dato Mirza, Ketua Pengarah Tourism Malaysia



"aksi juara "HALIMAH JONGANG"

*semua peserta dinasihatkan memilih nama pasukan yang bersesuaian sebagai persediaan untuk menyandang gelaran JOHAN. Sekian terima kasih.

Comments

Popular Posts