aku pun nak!




sebenarnya aku dah lama view blog2 org lain (yang sgt menarik)n sampai smalam aku terfikir nak ada blog aku sendiri(dengan harapan pun akan menjadi menarik)... hopefuly aku leh le memberi sepenuh commitment aku dalam blog ni sbb aku rasa aku ni sgt2 le pemalas nak update segala mcm *NINIE! NINIE! NINIE!(sila sebut dengan nada cheerleading). Dengan harapan aku dapat ubah sikap pemalas aku. So nak mengupdate something aku kena la mulakan dengan something juga...*NINIE! NINIE! NINIE! (tak perlu di ulang...)




Comments

  1. haha... pastikan dengan nada yang betul ok!

    ReplyDelete
  2. ...comelnye baby tu...keep up the good work...NINIE! NINIE! NINIE!

    ReplyDelete
  3. thank u jan, lepas ni kita leh start fikirkan topik menarik pagi petang siang malam hanya utk blog perempuan ni... ninie! ninie! ninie!

    ReplyDelete
  4. Chaiyok!!! chaiyok!!! chaiyok!!! semoga byk post akan dtg yer :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts