aktiviti orang bujang

Smalam hari raya haji...tak rasa pape pun sbb tak balik kampung. Maybe mak n ayah kat kampung pun bosan sbb tak de sape2 n anak2 semua tak balik, kesian mak n ayah, meh le duduk kl ngan kami...=(

Di pagi raya bangun pagi kul 6pagi sbb mak dah call... subuh cik kak! ok mak.... lepas tu melayan jiwa yang murung ni, dengar mp3 and tdo balik... bangun tok sah cakap kul wape (malu aih), n bubu sms, tiket harry potter dah beli....huhu! yeay! thank u bubu, u make my day! sementara nak tunggu wayang nak mula -lambat g, kul 6.30 petang, aku kena masak megi, sbb lapar n malas nak kuar, tetiba macam aku dah pandai masak pulak sbb si alang berminat ngan megi aku ni, dia kata sedap (1st time masak megi sedap u ols!)-terpaksa masak lagi 1 ... letih

Sementara nak menunggu petang, layan fb, blog2 sensasi, blog2 panas...semua tak de update- tu tandanya hari raya... skali bubu sms, nak kena g beraya umah dia... hue hue hue, mcm mana nak buat ni, nnti mak saye tau dia marah mampos! Diskas punya diskas ngan bubu last2 dia pun sudi memahami, dia cakap pegi kejap aje tunjuk muka, ye la... tak sedap hati juga, nnti kata org kedah sombong pulak...tp depa tak tau cik kalsom maghah macam mana nanti huhu! pegi aje umah dia dah kul 5.20, memula makan malu2 gtu, dah sedap sangat terus tak reti malu, siap duduk tak bangun2, makan betambah2 (buruk betul anak dara ni) hue hue hue, bubu u know me better! hehe

Habis makan pi le tgk wayang...no komen le, mmg best giler, sound sangat sedap sampai aku beberapa kali tekejut tegempar sendiri dalam panggung tu, bila habis je cerita terus menyesal... bukan menyesal sbb ape,menyesal sebab tengok awal sangat, kan aku dah tak sabar nak tunggu part II! hey lambat lagi cik kak oiii!

Lepas tengok wayang terus balik umah...lapar... incik hafiz pun sms dia lapar, ..... rupanya kami terlupa dinner! ape la sengal...last2 malas nak kuar lagi, terus siap2 nak tdo and amik mood nak g keje, sempat melayan blog artis lagi! hey bukan nak baca Quran! (ayat mak saye klo marah)... sekali terjumpa gambar si saerah ni kawin, kenapa kawin mengejut?!

kenapa part leher tuuuu?? hey aku tanak le... terus aku pi mandi, n sapu lotion wangi2, baru tdo. tak mau aih nnti aku kawin jadi leher macam ni....baca doa n tdo...(mimpi ngeri)

Comments

Popular Posts