story-mory yang membuai-buai

Stress yang teramat sgt kat ofis ni menjadi punca utama banyak soalan belegar-legar dalam kepala aku. Contohnye:

  • kenapa aku perlu bekerja?
  • kenapa aku tak study kat KUSZA selamanya? (sbb aku hanya sukakan suasana KUSZA)
  • kenapa keje kat Motorola ni kena belakon busy and poyo. (opis i environment nye mmg mcm tu. sbb tu i stress)
  • kenapa sampai sekarang aku tak jadi tukang jahit lagi???

lama-lama aku mula la hilang focus, so start le view2 lagu2...tetiba tejumpa lagu lama...waaahhh gitu! lagu ni aku memula kenal tahun 1990, zaman tu aku tadika. tok sah cakap banyak la, lagu ni semua org tau...layanzzz....




yang ni lagi satu lagu yang meruntun jiwa lara...=p

detik2 menikmati drama series dah belalu... skrg kena kembali focus kat keje!!! ...tp nape masih mengupdate blog? hehehe... no komen

Comments

Popular Posts