my artwork 1

im crazy about beads!
tu la yang boleh aku cakap. Kalau org tanya "u suka ape ek?", aku boleh jawab "beads!". Kalau orang tanya "kalau free time u slalu buat ape ek?", aku jawab "beading!" hehe... well sangat 'perempuan' kan?

Ok satu langkah lagi ke depan selepas aku belajar menyulam manik kat baju, skrg aku menambah lagi creativity dengan belajar buat jewellery. Aku belajar pakai buku aje, tak pegi mana2 kelas pon. Tak de bajet maaa... Jadi aku berjaya siapkan 3 gelang masa hari pertama percubaan. Gelang tu jadi tapi aku tgk ada nampak macam kurang puas hati, kat mana ek? aku pun tak bape tau, maybe aku cuma guna material yang kurang kualiti (aku pilih yang murah sbb untuk trial aje). Lepas aku tengok, belek and kaji, aku mcm leh buat kesimpulan ape yang boleh aku buat lepas ni.

1- practice untuk tingkatkan skill and kemaskan my artwork.
2- belajar mix and match color and material untuk nampak lebih menarik
3- upgrade kualiti loose item dengan item yang lebih umph!

ada nak tambah lagi?...so far tak de lagi yang terfikir!
pape pun ni la hasil kerja aku yang buat kali pertama! yaey!!!!





p/s: ada satu lagi kesimpulan.....aku bukan lah photographer yang bagus =p





Comments

Popular Posts